مقالات

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی

منبع آب سالم و تمیز راه نجات هر خانه است. شما از آن برای حمام کردن، نوشیدن، آشپزی، شستن ظروف، شستن لباس ها و آبرسانی به چمن خود استفاده می کنید. با این حال، بسته به منبع، منبع شما می‌تواند حاوی ناخالصی‌های مختلفی باشد – از جمله فلزات سنگین، رسوب، باکتری، ویروس، و مقادیر بالای مواد شیمیایی مانند کلر و سولفید هیدروژن. حاوی ذرات قابل مشاهده است، به طرز مشکوکی کدر به نظر می رسد، یا لباس ها یا ظروف شما را لکه دار می کند، یک فیلتر آب کل خانه می تواند مشکل را برطرف کند.

این سیستم ها از روش های مختلف فیلتراسیون مانند موانع فیزیکی ظریف، KDF (که مخفف شار تخریب جنبشی)، کربن و نور UV است استفاده می کنند. پس از نصب، منبع آب خانه شما در یک مکان تصفیه می شود تا آلاینده های مورد نظر را حذف کند، قبل از اینکه از هر لوله و هر شیر آب عبور کند. با این حال، هنگام خرید یک فیلتر آب کل خانه برای خانه خود، علاوه بر نحوه فیلتر کردن آب، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. سرعت جریان، که نشان دهنده سرعت عبور آب از سیستم و رسیدن به محل مورد نظر شما است، عامل مهمی است. همچنین باید به الزامات تعمیر و نگهداری نیز توجه کنید، مانند اینکه چند بار سیستم نیاز به تعویض فیلتر خود دارد و اینکه آیا هنگام انجام این کار باید کل واحد را جدا کنید. دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

علاوه بر بررسی محیط فیلتراسیون، سرعت جریان و الزامات نگهداری، باید مطمئن شوید که سیستم برای فیلتر کردن ناخالصی‌های خاص موجود در آب لوله‌کشی شما طراحی شده است. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی منبع شما را آلوده می کند، ریچارد اپستاین، لوله کش ماهر دارای مجوز و عضو هیئت بررسی بهبود خانه صنوبر می گوید: “همیشه بهترین کار این است که آب را برای تعیین نیازها و نیازهای فیلتر آزمایش کنید.” می توانید آب خود را با ارائه نمونه به آزمایشگاه دارای گواهی دولتی آزمایش کنید. بهتر است با بخش بهداشت محلی یا آزمایشگاه تماس بگیرید تا مطمئن شوید که نمونه ها را به درستی می گیرید و نیازی به کمک ندارید. پس از بازگشت نتایج، می توانید بهترین سیستم های فیلتراسیون را برای هر نگرانی، اندازه خانه و بودجه بررسی کنید.

در قطره سازان زلال ، بهترین فیلترهای آب کل خانه برای هر خانواده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *